ElarK-PNU

Психолого-управлінські умови підвищення стресостійкості у колективі закладу загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сабадаш, Дмитро Юрійович
dc.date.accessioned 2022-06-01T12:34:11Z
dc.date.available 2022-06-01T12:34:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сабадаш Д. Ю. Психолого-управлінські умови підвищення стресостійкості у колективі закладу загальної середньої освіти: магістерська роб.: 073 Мeнeджмeнт / Дмитро Юрійович Сабадаш. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 113 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6298
dc.description.abstract Дослідження присвячене вивченню психолого-управлінських умов підвищення стресостійкості педагогів закладу загальної середньої освіти, що відкриває шлях для його інноваційного розвитку. Проблеми, з якими стикається сучасна школа (напружена, нестабільна соціальна, економічна, екологічна ситуація, ускладнення міжетнічних відносин, розшарування населення на «багатих і бідних», нетерпимість до людини іншої віри тощо), пояснюють інтерес до дослідження стресостійкості. Мета роботи ‒ теоретично обґрунтувати, розробити та впровадити експериментальну програму зі створення психолого-управлінських умов підвищення стресостійкості педагогів закладу загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 073 Мeнeджмeнт uk_UA
dc.title Психолого-управлінські умови підвищення стресостійкості у колективі закладу загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 113 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу