Короткий опис(реферат):
На сьогодні співпраця закладів компенсуючого типу (дошкільних та шкільних) із сім’єю є досить важливою. Взаємодія закладів і сім’ї відіграє провідну роль у вихованні та навчанні дитини, тому для цього вже створена низка різноманітних заходів, методів та технологій. Їх і далі продовжують розробляти, аби все краще організовувати співпрацю, взаєморозуміння і взаємодію між закладом дошкільної освіти, школою і сім’єю. Мета дослідження – це підвищення рівня мовленнєвого розвитку дітей із загальним недорозвитком мовлення шляхом розробки методичних рекомендацій, пропозицій щодо удосконалення співпраці спеціалістів з сім’ями дітей, які навчаються в школах та закладах дошкільної освіти компенсуючого типу для дітей з порушеннями розвитку мовлення.