ElarK-PNU

Управління процесом організації інклюзивної форми навчання в закладах освіти (регіональний аспект)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевеленко, Таїсія Антонівна
dc.date.accessioned 2022-06-06T06:04:35Z
dc.date.available 2022-06-06T06:04:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шевеленко Т. А. Управління процесом організації інклюзивної форми навчання в закладах освіти (регіональний аспект): магістерська роб.: 073 Мeнeджмeнт / Таїсія Антонівна Шевеленко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 112 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6307
dc.description.abstract Інклюзивна освiта передбачає доступне для всiх дітей якiсне навчання, виховання, задоволення iндивiдуальних освітніх потреб, розвиток здібностей. В основі інклюзивної освіти лежить iдеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію та забезпечує однакове ставлення до усiх дітей, але передбачає створення особливих умов для дітей, які мають особливі освітні потреби. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні теоретико-методичних основ управління процесом організації інклюзивної форми навчання в закладах загальної середньої освіти та розробці моделі управління цим процесом. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 073 Мeнeджмeнт uk_UA
dc.title Управління процесом організації інклюзивної форми навчання в закладах освіти (регіональний аспект) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 112 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу