DSpace Repository

Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи

Show simple item record

dc.contributor.author Потемковська, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-06-07T09:14:06Z
dc.date.available 2022-06-07T09:14:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Потемковська О. О. Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи: магістерська роб.: 073 Мeнeджмeнт / Олена Олександрівна Потемковська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6311
dc.description.abstract Модернізація вітчизняної освіти покликана забезпечити відповідність процесу виховання вимогам сьогодення. У зв’язку з цим актуалізується потреба в ґрунтовному теоретико-методологічному аналізі й узагальненні перспективного педагогічного досвіду з проблеми інноваційної спрямованості сучасної системи виховання, яка б сприяла розробленню інноваційних виховних моделей, технологій, методик. Мета дослідження полягає в розробці теоретико-методологічних засад дослідження, обґрунтуванні й експериментальній перевірці системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 073 Мeнeджмeнт uk_UA
dc.title Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account