dc.contributor.author |
Мироненко, Влада Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-06T13:49:14Z |
|
dc.date.available |
2022-07-06T13:49:14Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мироненко В. В. Розроблення брендбуку як стратегії просування модельного агентства «Колізей»: бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Влада Вікторівна Мироненко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 38 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6407 |
|
dc.description.abstract |
Сенс стратегії полягає в правильності обраних рішень, список урегулювань, правил, якими керується фірма, в нашому випадку ‒ модельне агентство. Головна мета планування брендбуку – це максимальний прибуток в результаті здійснення його найважливіших функцій: планування маркетингових ходів, заохочень (підтверджуючи якістю запропонованих послуг чи товару), інновацій тощо. Мета кваліфікаційної роботи ‒ розроблення брендбуку як стратегії просування модельного агентства «Колізей» для покращення іміджу організації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Розроблення брендбуку як стратегії просування модельного агентства «Колізей» |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
38 |
uk_UA |