Аннотации:
Фізичне виховання, як невід’ємна складова педагогічного впливу, не тільки оптимізує фізичний стан і розвиток дитини, але й сприяє інтелектуальному та психічному розвитку особистості. Вирішальна роль у становленні особистості молодшого школяра, засвоєнні ним суспільного досвіду належить самій дитині, її активності, характеру взаємин з оточуючим середовищем. У цьому контексті потребують належного використання можливості ігрової діяльності, оскільки гра є структурною моделлю поведінки дитини, за допомогою якої вона оволодіває навколишньою дійсністю й готується до її перетворення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-методичні основи використання рухливих ігор на уроках фізичної культури з учнями початкової школи.