Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чеснік, Павло Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2022-08-31T06:51:29Z | |
dc.date.available | 2022-08-31T06:51:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Чеснік П. В. Методика проведення уроків фізичної культури в молодшій школі засобами рухливих ігор: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Павло Володимирович Чеснік. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 62 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6591 | |
dc.description.abstract | Фізичне виховання, як невід’ємна складова педагогічного впливу, не тільки оптимізує фізичний стан і розвиток дитини, але й сприяє інтелектуальному та психічному розвитку особистості. Вирішальна роль у становленні особистості молодшого школяра, засвоєнні ним суспільного досвіду належить самій дитині, її активності, характеру взаємин з оточуючим середовищем. У цьому контексті потребують належного використання можливості ігрової діяльності, оскільки гра є структурною моделлю поведінки дитини, за допомогою якої вона оволодіває навколишньою дійсністю й готується до її перетворення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-методичні основи використання рухливих ігор на уроках фізичної культури з учнями початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика проведення уроків фізичної культури в молодшій школі засобами рухливих ігор | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 62 | uk_UA |