Короткий опис(реферат):
В умовах модернізації початкової освіти, національного відродження суспільства існує потреба підвищити ефективність освітнього процесу на уроках мовно-літературної освітньої галузі, знайти вагомі засоби педагогічного впливу на особистість учнів, а також збагатити їхнє мовлення українською фразеологією, що сприятиме вихованню національно свідомої особистості молодших школярів. Є також проблема відбору фразеологічних одиниць з української мови для засвоєння молодшими школярами та визначення їх оптимальної кількості. Мета роботи – визначити орієнтовний мінімум фразеологічних одиниць для засвоєння учнями 4 класів, розробити ефективну систему роботи з фразеології на уроках мовно-літературної освітньої галузі, спрямовану на розвиток національно свідомої особистості, та експериментально перевірити запропоновану методику.