dc.contributor.author |
Брила, Ілона Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-02T06:31:55Z |
|
dc.date.available |
2022-09-02T06:31:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Брила І. А. Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами домашнього читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ілона Анатоліївна Брила. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 70 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6602 |
|
dc.description.abstract |
Важлива роль читання у опануванні іноземною мовою зумовлюється тим, що воно передбачає активну роль читача, яка спрямовується на сприйняття та переробку як мовної, так і змістовної інформації, що її несе у собі художній текст. Інтегративний і комплексний характер домашнього читання (за умови правильної постановки завдань, оптимальної організації навчальної діяльності з їх реалізації та наявності відповідного методичного забезпечення) здатний значно підвищити ефективність навчання іноземних мов у початковій школі, розширити змістовний контекст діалогу культур. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання іншомовних текстів для домашнього читання для інтенсифікації оволодіння лексичним матеріалом на заняттях з англійської мови учнями 3 класу та її експериментальній перевірці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами домашнього читання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
70 |
uk_UA |