Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Брила, Ілона Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-02T06:31:55Z | |
dc.date.available | 2022-09-02T06:31:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Брила І. А. Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами домашнього читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ілона Анатоліївна Брила. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6602 | |
dc.description.abstract | Важлива роль читання у опануванні іноземною мовою зумовлюється тим, що воно передбачає активну роль читача, яка спрямовується на сприйняття та переробку як мовної, так і змістовної інформації, що її несе у собі художній текст. Інтегративний і комплексний характер домашнього читання (за умови правильної постановки завдань, оптимальної організації навчальної діяльності з їх реалізації та наявності відповідного методичного забезпечення) здатний значно підвищити ефективність навчання іноземних мов у початковій школі, розширити змістовний контекст діалогу культур. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання іншомовних текстів для домашнього читання для інтенсифікації оволодіння лексичним матеріалом на заняттях з англійської мови учнями 3 класу та її експериментальній перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами домашнього читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 70 | uk_UA |