ElarK-PNU

Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами домашнього читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Брила, Ілона Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-09-02T06:31:55Z
dc.date.available 2022-09-02T06:31:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Брила І. А. Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами домашнього читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ілона Анатоліївна Брила. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6602
dc.description.abstract Важлива роль читання у опануванні іноземною мовою зумовлюється тим, що воно передбачає активну роль читача, яка спрямовується на сприйняття та переробку як мовної, так і змістовної інформації, що її несе у собі художній текст. Інтегративний і комплексний характер домашнього читання (за умови правильної постановки завдань, оптимальної організації навчальної діяльності з їх реалізації та наявності відповідного методичного забезпечення) здатний значно підвищити ефективність навчання іноземних мов у початковій школі, розширити змістовний контекст діалогу культур. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання іншомовних текстів для домашнього читання для інтенсифікації оволодіння лексичним матеріалом на заняттях з англійської мови учнями 3 класу та її експериментальній перевірці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами домашнього читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 70 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу