ElarK-PNU

Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами технологій «Storytelling»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврилів, Ольга Андріївна
dc.date.accessioned 2022-09-02T07:14:42Z
dc.date.available 2022-09-02T07:14:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гаврилів О. А. Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами технологій «Storytelling»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Андріївна Гаврилів. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6604
dc.description.abstract В потоці великого обсягу інформації сучасні учні губляться, їм буває складно запам’ятати значну кількість нецікавих фактів, і, як наслідок, втрачається інтерес до навчання. Навчальний матеріал, поданий у вигляді цікавої захоплюючої історії, сприяє розвитку особистісних якостей, демонструє унікальність уяви кожної дитини, дозволяє проявити активність та творчість. Живе слово й контакт між людьми, людська здатність розказувати, переказувати історії та культура спілкування набувають важливого значення при засвоєнні, аналізі й подальшому вивченні будь-якої теми з англійської мови. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання «Storytelling» для інтенсифікації оволодіння лексичним матеріалом на уроках англійської мови учнями 4 класу та її експериментальній перевірці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами технологій «Storytelling» uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 70 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу