Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гаврилів, Ольга Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-02T07:14:42Z | |
dc.date.available | 2022-09-02T07:14:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гаврилів О. А. Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами технологій «Storytelling»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Андріївна Гаврилів. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6604 | |
dc.description.abstract | В потоці великого обсягу інформації сучасні учні губляться, їм буває складно запам’ятати значну кількість нецікавих фактів, і, як наслідок, втрачається інтерес до навчання. Навчальний матеріал, поданий у вигляді цікавої захоплюючої історії, сприяє розвитку особистісних якостей, демонструє унікальність уяви кожної дитини, дозволяє проявити активність та творчість. Живе слово й контакт між людьми, людська здатність розказувати, переказувати історії та культура спілкування набувають важливого значення при засвоєнні, аналізі й подальшому вивченні будь-якої теми з англійської мови. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання «Storytelling» для інтенсифікації оволодіння лексичним матеріалом на уроках англійської мови учнями 4 класу та її експериментальній перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування іншомовної лексичної компетентності молодших школярів засобами технологій «Storytelling» | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 70 | uk_UA |