Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Капелюх, Лілія Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-02T08:41:36Z | |
dc.date.available | 2022-09-02T08:41:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Капелюх Л. В. Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Лілія Віталіївна Капелюх. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6607 | |
dc.description.abstract | Формування соціальної компетентності молодших школярів є одним із пріоритетних завдань сучасної початкової освіти, оскільки ця компетентність визначає успішність у повсякденному житті дитини, сприяє адаптації, а також дозволяє активно впливати на життєві події, засвоювати певні соціальні позиції, змінювати навколишню дійсність і самого себе. Аналіз наукових джерел свідчить, що значний потенціал у формуванні соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку має література для дітей. Мета роботи – описати особливості формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |