dc.contributor.author |
Капелюх, Лілія Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-02T08:41:36Z |
|
dc.date.available |
2022-09-02T08:41:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Капелюх Л. В. Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Лілія Віталіївна Капелюх. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6607 |
|
dc.description.abstract |
Формування соціальної компетентності молодших школярів є одним із пріоритетних завдань сучасної початкової освіти, оскільки ця компетентність визначає успішність у повсякденному житті дитини, сприяє адаптації, а також дозволяє активно впливати на життєві події, засвоювати певні соціальні позиції, змінювати навколишню дійсність і самого себе. Аналіз наукових джерел свідчить, що значний потенціал у формуванні соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку має література для дітей. Мета роботи – описати особливості формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |