Репозиторий Dspace

Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Капелюх, Лілія Віталіївна
dc.date.accessioned 2022-09-02T08:41:36Z
dc.date.available 2022-09-02T08:41:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Капелюх Л. В. Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Лілія Віталіївна Капелюх. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6607
dc.description.abstract Формування соціальної компетентності молодших школярів є одним із пріоритетних завдань сучасної початкової освіти, оскільки ця компетентність визначає успішність у повсякденному житті дитини, сприяє адаптації, а також дозволяє активно впливати на життєві події, засвоювати певні соціальні позиції, змінювати навколишню дійсність і самого себе. Аналіз наукових джерел свідчить, що значний потенціал у формуванні соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку має література для дітей. Мета роботи – описати особливості формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись