Короткий опис(реферат):
У процесі державотворення сьогодні потрібна ефективна система патріотичного виховання молодших школярів, змістовим компонентом якої є духовно-культурна спадщина народу України. Оскільки на нинішньому етапі творення Нової української школи діти молодшого шкільного віку утверджуються в нових цікавих сферах діяльності, з-поміж іншого – й технологічної освіти, особливої актуальності набуває проблема оновлення змісту початкової освіти, її модернізація засобами декоративно-прикладного мистецтва. Тому завдання вчителя – зберегти для майбутнього ті предковічні здобутки народу, які лежать у підвалинах його існування, і передати наступному поколінню. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці змісту декоративно-прикладного мистецтва як засобу формування ціннісного ставлення до традицій українського народу здобувачів початкової освіти.