Короткий опис(реферат):
Актуальність проблеми виховання толерантності як однієї з базових якостей гуманної особистості пов’язана з тим, що сьогодні перед суспільством постають цінності і принципи, необхідні для його загального виживання і вільного розвитку, серед яких – стратегія ненасильства та терпимості до чужої позиції, цінностей, культури, ідеології, необхідності до взаємного порозуміння, пошуку компромісів у вирішенні будь-яких питань. Молодший шкільний вік – це період, коли дитина потрапляє у колектив (однолітків чи дорослих), де зав’язуються взаємостосунки з представниками різних мікросоціумів, із різними традиціями, поглядами, життєвим досвідом, формуються комунікативні здібності, тому природньо, що саме на цьому етапі розвитку дитини актуалізується питання виховання толерантних взаємовідносин. Мета дослідження – описати систему роботи з творами літератури для дітей, спрямовану на виховання толерантності в учнів початкових класів.