Короткий опис(реферат):
Одним із важливих засобів гармонійного розвитку особистості є література, яка дає можливість людині розуміти світ у різних його проявах. Особливе місце проблема сприймання художнього твору займає в системі навчання школярів, де література стає своєрідною формою пізнання реальної дійсності в житті дитини, яка через свій вік ще не може брати безпосередньої участі у всіх видах діяльності, що відповідають за формування особистості. Зменшення частки населення, яке читає, призупинення традицій сімейного читання призводить до появи великої кількості некваліфікованих читачів із поверховим сприйманням твору. Мета роботи полягає в розробці й науковому обґрунтуванні методики формування мовленнєво-творчих умінь молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі та перевірці її ефективності.