dc.contributor.author |
Маланчук, Катерина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-05T11:39:26Z |
|
dc.date.available |
2022-09-05T11:39:26Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Маланчук К. А. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку пошуково-дослідницької діяльності учнів 3-4-х класів в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Андріївна Маланчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 104 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6615 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні швидкими темпами відбувається інтенсифікація системи освіти на основі комп’ютерних та інформаційно-комунікаційних технологій, зростає якість наукового і навчально-методичного забезпечення освітнього процесу, триває формування інноваційної й інформаційної культури педагогів та учнів. Запровадження названих інновацій в освітній процес початкової школи формує технічно і технологічно освічену творчу особистість, підготовлену до життя та активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, створює належне підґрунтя для розвитку життєвої компетентності, пізнавальної й творчої активності дітей, їх творчої самореалізації і професійного самовизначення з урахуванням індивідуальних можливостей та уподобань. Мета роботи – вивчити й узагальнити досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу розвитку пошуково-дослідницької діяльності учнів початкової школи та експериментально перевірити запропоновану методику. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку пошуково-дослідницької діяльності учнів 3-4-х класів в умовах Нової української школи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
104 |
uk_UA |