Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Павленко, Надія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-06T07:10:27Z | |
dc.date.available | 2022-09-06T07:10:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Павленко Н. В. Інноваційні методи роботи над елементами синтаксису в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Надія Василівна Павленко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 63 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6619 | |
dc.description.abstract | Синтаксис посідає центральне місце у шкільному курсі української мови, оскільки опанування таких понять, як словосполучення, речення, зв’язок слів у реченні, є важливою передумовою розвитку мовлення. Так, знання закономірностей сполучуваності слів і побудови речень допомагає правильно утворювати різноманітні конструкції, збагачує синтаксичні ресурси мовлення, сприяє повнішому й точнішому вираженню думок тощо. Отже, вивчення елементів синтаксису в початкових класах набуває особливого значення, бо саме цей етап навчання рідної мови є тією основою знань, умінь і навичок, без яких неможливе подальше їх вивчення. Мета дослідження − визначити педагогічні умови, методи, прийоми роботи над словосполученням і реченням, теоретично обґрунтувати й експериментально апробувати методику роботи над словосполученням і реченням у початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Інноваційні методи роботи над елементами синтаксису в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 63 | uk_UA |