Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Філіпець, Ольга Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-07T06:27:27Z | |
dc.date.available | 2022-09-07T06:27:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Філіпець О. В. Активізація мовленнєвої діяльності учнів початкових класів у процесі роботи над творами образотворчого мистецтва: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Василівна Філіпець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6626 | |
dc.description.abstract | Описуючи предмети та явища навколишньої дійсності, закономірності їх розвитку, взаємозв’язки між ними, дитина розвиває та вдосконалює своє мовлення. Але не завжди вона знаходить у навколишньому суттєві ознаки, не встигає розібратися в деталях. Тут на допомогу вчителеві приходить наочність. Сприймаючи картину чи ілюстрацію, дитина вловлює ряд суттєвих ознак, проводить їх аналіз, робить чітку оцінку зображеному. Образи, герої, середовище, зображені на картині, здебільшого настільки яскраві, що пробуджують спогади, уяву школярів, спрямовують оформлення їхньої думки, дають план її викладу. Мета роботи – визначити і науково обґрунтувати педагогічні умови впливу творів образотворчого мистецтва на емоційно-пізнавальну сферу молодшого школяра та значення його для розвитку зв’язного мовлення дітей; описати методику розвитку творчого мовленнєвого самовираження дітей з використанням образотворчої наочності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Активізація мовленнєвої діяльності учнів початкових класів у процесі роботи над творами образотворчого мистецтва | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |