Короткий опис(реферат):
Суттєво покращують результати навчання такі засоби персоналізації навчального досвіду, як робота за індивідуальними планами, окремими навчальними траєкторіями, у рамках індивідуальних дослідницьких проєктів. Здебільшого таким вимогам відповідає технологія проєктної діяльності як спосіб організації діяльності учнів, що ґрунтується на їхніх інтересах у безпосередній активності на всіх етапах здійснення. Водночас її застосування в освітньому процесі має переважно ситуативний характер, а використання потенціалу для формування дослідницької компетентності молодших школярів залишається недостатньо вивченим у наукових працях і практиці. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій.