ElarK-PNU

Закономірності формування комунікативних умінь старших дошкільників у музично-ігровій діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ватаманюк, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2017-12-14T14:11:20Z
dc.date.available 2017-12-14T14:11:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ватаманюк Г. П. Закономірності формування комунікативних умінь старших дошкільників у музично-ігровій діяльності / Г. П. Ватаманюк// Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Вип. 55. – С. 77-84. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/681
dc.description.abstract Розкрито сутність понять «закономірність», «педагогічні закономірності», «комунікативні вміння старших дошкільників», «музично-ігрова діяльність»; визначено вікові особливості комунікативних умінь старших дошкільників, означено їх структурні компоненти (інформаційно-комунікативні, перцептивно-експресивні, інтерактивні); висвітлено роль музично-ігрової діяльності у формуванні комунікативних умінь дошкільників; сформульовано й обґрунтовано закономірності формування комунікативних умінь старших дошкільників у музично-ігровій діяльності. uk_UA
dc.description.abstract The essence of the concepts «regularity», «pedagogical regularities», «communicative abilities of the senior preschool children», «musical and game activity» is disclosed; age features of communicative abilities of the senior preschool children are defined, it is noted their structural components (information and communicative, perceptual and expressional, interactive) the role of musical and game activity in formation of communicative abilities of preschool children is lit; it is revealed, regularities of formation of communicative abilities of the senior preschool children in musical and game activity are formulated and proved. Further research needs to explore the possibility of other artistic activities in shaping the communicative skills of senior preschool children, output principles molding process. En
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ФОП Жовтий О. О. uk_UA
dc.relation.ispartofseries Випуск 55;
dc.subject комунікативні вміння uk_UA
dc.subject музично-ігрова діяльність uk_UA
dc.subject старші дошкільники uk_UA
dc.subject спілкування uk_UA
dc.subject закономірності uk_UA
dc.subject процес uk_UA
dc.subject педагог uk_UA
dc.subject музичний супровід uk_UA
dc.subject міжособистісні взаємини uk_UA
dc.subject дошкільний навчальний заклад uk_UA
dc.subject communicative abilities uk_UA
dc.subject senior preschool children uk_UA
dc.subject communication uk_UA
dc.subject musical and game activity uk_UA
dc.subject regularities uk_UA
dc.subject process uk_UA
dc.subject teacher uk_UA
dc.subject music uk_UA
dc.subject interpersonal relations uk_UA
dc.subject preschool educational institution uk_UA
dc.title Закономірності формування комунікативних умінь старших дошкільників у музично-ігровій діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу