dc.contributor.author |
Романюк, Лариса Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-12T13:28:18Z |
|
dc.date.available |
2023-01-12T13:28:18Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Романюк Л. В. Формування іншомовної компетентності в говорінні учнів закладів загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Лариса Василівна Романюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6919 |
|
dc.description.abstract |
Говоріння є одним з найефективніших засобів розвитку й формування комутативної компетенції учнів закладів загальної середньої освіти. Важливими у цьому аспекті є такі форми комунікації, як діалог та монолог. Мета роботи полягає у вивченні особливостей організації навчання з методики формування умінь і навичок говоріння; встановленні ролі діалогів-зразків як одного з ефективних видів тренувальних вправ в процесі вивчення іноземних мов; розкритті основних понять термінології, що стосується навичок говоріння. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) |
uk_UA |
dc.title |
Формування іншомовної компетентності в говорінні учнів закладів загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |