Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романюк, Лариса Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-12T13:28:18Z | |
dc.date.available | 2023-01-12T13:28:18Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Романюк Л. В. Формування іншомовної компетентності в говорінні учнів закладів загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Лариса Василівна Романюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6919 | |
dc.description.abstract | Говоріння є одним з найефективніших засобів розвитку й формування комутативної компетенції учнів закладів загальної середньої освіти. Важливими у цьому аспекті є такі форми комунікації, як діалог та монолог. Мета роботи полягає у вивченні особливостей організації навчання з методики формування умінь і навичок говоріння; встановленні ролі діалогів-зразків як одного з ефективних видів тренувальних вправ в процесі вивчення іноземних мов; розкритті основних понять термінології, що стосується навичок говоріння. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) | uk_UA |
dc.title | Формування іншомовної компетентності в говорінні учнів закладів загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |