ElarK-PNU

Розвиток зв’язного мовлення учнів початкових класів у мовленнєво-ігровій діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Арич, Наталія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-02-10T07:33:02Z
dc.date.available 2023-02-10T07:33:02Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Арич Н. Д. Розвиток зв’язного мовлення учнів початкових класів у мовленнєво-ігровій діяльності: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Дмитрівна Арич. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7024
dc.description.abstract Традиція вивчення проблеми формування словесної творчості молодших школярів пов’язана з розглядом її як одного з видів зв’язного висловлювання в умовах навчання української мови. Результати педагогічних спостережень засвідчили наявність суперечності щодо необхідності формування креативних якостей зв’язних висловлювань дошкільників у зв’язку з їх підготовкою до навчання в школі й нерозробленістю проблеми формування творчого мовленнєвого самовираження молодших школярів. Мета дослідження – визначити і науково обґрунтувати педагогічні умови та розробити методику розвитку зв’язного мовлення учнів початкових класів у мовленнєво-ігровій діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Розвиток зв’язного мовлення учнів початкових класів у мовленнєво-ігровій діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу