DSpace Repository

Методика реалізації пропедевтичної підготовки учнів початкових класів до вивчення природничих дисциплін в основній школі

Show simple item record

dc.contributor.author Возняк, Марія Тарасівна
dc.date.accessioned 2023-02-10T09:00:50Z
dc.date.available 2023-02-10T09:00:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Возняк М. Т. Методика реалізації пропедевтичної підготовки учнів початкових класів до вивчення природничих дисциплін в основній школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марія Тарасівна Возняк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7030
dc.description.abstract Важливою складовою загальної освіти кожної людини є природнича освіта. Для того, щоби домогтися дійсно ефективного навчання з точки зору пропедевтики природничій освіті, необхідно створити сприятливі умови, що підвищують рівень засвоєння знань молодшими школярами. Мета дослідження полягає у визначенні дидактичних умов навчання природничій освітній галузі та розробленні методики навчання, що забезпечують пропедевтичну підготовку учнів початкових класів до вивчення природничих дисциплін (біології) в основній школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Методика реалізації пропедевтичної підготовки учнів початкових класів до вивчення природничих дисциплін в основній школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account