dc.contributor.author |
Возняк, Марія Тарасівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-10T09:00:50Z |
|
dc.date.available |
2023-02-10T09:00:50Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Возняк М. Т. Методика реалізації пропедевтичної підготовки учнів початкових класів до вивчення природничих дисциплін в основній школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марія Тарасівна Возняк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7030 |
|
dc.description.abstract |
Важливою складовою загальної освіти кожної людини є природнича освіта. Для того, щоби домогтися дійсно ефективного навчання з точки зору пропедевтики природничій освіті, необхідно створити сприятливі умови, що підвищують рівень засвоєння знань молодшими школярами. Мета дослідження полягає у визначенні дидактичних умов навчання природничій освітній галузі та розробленні методики навчання, що забезпечують пропедевтичну підготовку учнів початкових класів до вивчення природничих дисциплін (біології) в основній школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Методика реалізації пропедевтичної підготовки учнів початкових класів до вивчення природничих дисциплін в основній школі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |