ElarK-PNU

Формування творчого мислення молодших школярів засобами проблемного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Духніцька, Марія Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-02-13T07:00:11Z
dc.date.available 2023-02-13T07:00:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Духніцька М. І. Формування творчого мислення молодших школярів засобами проблемного навчання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марія Ігорівна Духніцька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7034
dc.description.abstract Психолого-педагогічною наукою давно доведений той факт, що розумовий розвиток здібностей людини здійснюється в умовах подолання перешкод, інтелектуальних труднощів, при виникненні потреби в нових знаннях. Успіх інтелектуального розвитку дитини досягається головним чином на уроці, коли вчитель, вміючи організувати проблемне навчання, сприяє підвищенню ефективності навчання й активізує розумову діяльність більшості учнів. Мета роботи – дослідження ефективності засобів проблемного навчання в процесі формування творчого мислення молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування творчого мислення молодших школярів засобами проблемного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу