dc.contributor.author |
Мавдрик, Руслана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-13T08:00:56Z |
|
dc.date.available |
2023-02-13T08:00:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мавдрик Р. О. Формування діалогічного мовлення учнів початкових класів за допомогою ситуаційних вправ: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Руслана Олександрівна Мавдрик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7036 |
|
dc.description.abstract |
З огляду на значення діалогічного мовлення для розвитку особистості, яка зростає, важливим є те, що діалогізоване мовленнєве середовище оточує дитину з перших хвилин життя. Базовий компонент початкової освіти визначає одним з пріоритетних завдань мовленнєвого розвитку формування діалогічної компетенції та конкретизує її зміст. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики навчання діалогічного мовлення дітей молодшого шкільного віку за допомогою ситуаційних вправ як засобу формування діалогічного мовлення учнів початкових класів на уроках української мови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування діалогічного мовлення учнів початкових класів за допомогою ситуаційних вправ |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
84 |
uk_UA |