Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мавдрик, Руслана Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T08:00:56Z | |
dc.date.available | 2023-02-13T08:00:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мавдрик Р. О. Формування діалогічного мовлення учнів початкових класів за допомогою ситуаційних вправ: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Руслана Олександрівна Мавдрик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7036 | |
dc.description.abstract | З огляду на значення діалогічного мовлення для розвитку особистості, яка зростає, важливим є те, що діалогізоване мовленнєве середовище оточує дитину з перших хвилин життя. Базовий компонент початкової освіти визначає одним з пріоритетних завдань мовленнєвого розвитку формування діалогічної компетенції та конкретизує її зміст. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики навчання діалогічного мовлення дітей молодшого шкільного віку за допомогою ситуаційних вправ як засобу формування діалогічного мовлення учнів початкових класів на уроках української мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування діалогічного мовлення учнів початкових класів за допомогою ситуаційних вправ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 84 | uk_UA |