ElarK-PNU

Формування діалогічного мовлення учнів початкових класів за допомогою ситуаційних вправ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мавдрик, Руслана Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-02-13T08:00:56Z
dc.date.available 2023-02-13T08:00:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мавдрик Р. О. Формування діалогічного мовлення учнів початкових класів за допомогою ситуаційних вправ: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Руслана Олександрівна Мавдрик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7036
dc.description.abstract З огляду на значення діалогічного мовлення для розвитку особистості, яка зростає, важливим є те, що діалогізоване мовленнєве середовище оточує дитину з перших хвилин життя. Базовий компонент початкової освіти визначає одним з пріоритетних завдань мовленнєвого розвитку формування діалогічної компетенції та конкретизує її зміст. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики навчання діалогічного мовлення дітей молодшого шкільного віку за допомогою ситуаційних вправ як засобу формування діалогічного мовлення учнів початкових класів на уроках української мови. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування діалогічного мовлення учнів початкових класів за допомогою ситуаційних вправ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу