Репозиторий Dspace

Партнерська взаємодія вчителя та батьків як засіб розвитку читацької компетентності здобувачів початкової освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author П’єх, Альона Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-02-13T08:54:57Z
dc.date.available 2023-02-13T08:54:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation П’єх А. В. Партнерська взаємодія вчителя та батьків як засіб розвитку читацької компетентності здобувачів початкової освіти: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Альона Володимирівна П’єх. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7038
dc.description.abstract Читацька культура є важливим стратегічним чинником духовної культури особистості й інструментом підвищення інтелектуального потенціалу нації та соціальної активності суспільства. Питання розвитку читацької культури учнів в еру цифрових технологій є актуальним і своєчасним. Мета дослідження – обґрунтувати та експериментально перевірити форми, методи та прийоми, завдяки яким учень відчуватиме бажання навчитись читати та дружити з книгою впродовж усього життя. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Партнерська взаємодія вчителя та батьків як засіб розвитку читацької компетентності здобувачів початкової освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись