Репозиторий Dspace

Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Турта, Олеся Іванівна
dc.date.accessioned 2023-02-14T08:16:29Z
dc.date.available 2023-02-14T08:16:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Турта О. І. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олеся Іванівна Турта. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7052
dc.description.abstract Початкова школа закладає основи розуміння мовних законів, особливостей функціонування окремих мовних одиниць у процесі комунікативної діяльності школяра, зокрема на уроках української мови та літературного читання. Лише в єдності уроки літературного читання та робота з дитячою книжкою покликані формувати активних читачів, сприяти їхньому літературному розвитку, удосконалювати комунікативні уміння. Мета роботи – розробити, теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити методику формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на основі взаємозв’язку уроків української мови та літературного читання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись