dc.contributor.author |
Волошена, Світлана Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-15T07:49:26Z |
|
dc.date.available |
2023-02-15T07:49:26Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Волошена С. А. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Світлана Анатоліївна Волошена. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 128 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7061 |
|
dc.description.abstract |
Ключові компетентності й наскрізні вміння створюють «канву», яка є основою для успішної самореалізації учня – як особистості, громадянина і фахівця. При цьому основною метою початкового курсу української мови є формування комунікативної компетентності молодших школярів, яка передбачає вільне володіння мовою і всіма видами мовленнєвої діяльності у процесі пізнання і комунікації. Наразі актуальним залишається пошук ефективних шляхів формування комунікативної компетентності учнів початкової школи. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність інноваційних технологій у формуванні комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
128 |
uk_UA |