Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Волошена, Світлана Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-15T07:49:26Z | |
dc.date.available | 2023-02-15T07:49:26Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Волошена С. А. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Світлана Анатоліївна Волошена. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 128 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7061 | |
dc.description.abstract | Ключові компетентності й наскрізні вміння створюють «канву», яка є основою для успішної самореалізації учня – як особистості, громадянина і фахівця. При цьому основною метою початкового курсу української мови є формування комунікативної компетентності молодших школярів, яка передбачає вільне володіння мовою і всіма видами мовленнєвої діяльності у процесі пізнання і комунікації. Наразі актуальним залишається пошук ефективних шляхів формування комунікативної компетентності учнів початкової школи. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність інноваційних технологій у формуванні комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 128 | uk_UA |