ElarK-PNU

Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волошена, Світлана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-02-15T07:49:26Z
dc.date.available 2023-02-15T07:49:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Волошена С. А. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Світлана Анатоліївна Волошена. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 128 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7061
dc.description.abstract Ключові компетентності й наскрізні вміння створюють «канву», яка є основою для успішної самореалізації учня – як особистості, громадянина і фахівця. При цьому основною метою початкового курсу української мови є формування комунікативної компетентності молодших школярів, яка передбачає вільне володіння мовою і всіма видами мовленнєвої діяльності у процесі пізнання і комунікації. Наразі актуальним залишається пошук ефективних шляхів формування комунікативної компетентності учнів початкової школи. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність інноваційних технологій у формуванні комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 128 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу