dc.contributor.author |
Рудак, Ірина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-16T08:04:01Z |
|
dc.date.available |
2023-02-16T08:04:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Рудак І. В. Проєктування освітнього простору як засобу соціалізації молодших школярів на уроках математики: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Володимирівна Рудак. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7069 |
|
dc.description.abstract |
Не так давно вийшов новий стандарт початкової освіти, метою здійснення якого є виховання усебічно розвиненої особистості молодшого школяра. Він передбачає, що учень повинен уміти будувати стосунки з людьми, вміти знаходити виходи з різних ситуацій. Усе це – соціалізація особистості. Тому завданням учителя є виховання соціалізованої особистості дитини. Мета дослідження – виявити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов, що сприяють соціалізації молодшого школяра на уроках математики в освітньому просторі Нової української школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Проєктування освітнього простору як засобу соціалізації молодших школярів на уроках математики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
89 |
uk_UA |