ElarK-PNU

Проєктування освітнього простору як засобу соціалізації молодших школярів на уроках математики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудак, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-02-16T08:04:01Z
dc.date.available 2023-02-16T08:04:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Рудак І. В. Проєктування освітнього простору як засобу соціалізації молодших школярів на уроках математики: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Володимирівна Рудак. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7069
dc.description.abstract Не так давно вийшов новий стандарт початкової освіти, метою здійснення якого є виховання усебічно розвиненої особистості молодшого школяра. Він передбачає, що учень повинен уміти будувати стосунки з людьми, вміти знаходити виходи з різних ситуацій. Усе це – соціалізація особистості. Тому завданням учителя є виховання соціалізованої особистості дитини. Мета дослідження – виявити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов, що сприяють соціалізації молодшого школяра на уроках математики в освітньому просторі Нової української школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Проєктування освітнього простору як засобу соціалізації молодших школярів на уроках математики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу