Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шельгоріна, Сюзана Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T09:51:01Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T09:51:01Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Шельгоріна С. І. Розвиток природничої компетентності молодших школярів на основі програми «Я досліджую світ»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Сюзана Ігорівна Шельгоріна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7072 | |
dc.description.abstract | Гармонійні стосунки людини і природи є стратегічним орієнтиром формування її природничої культури, природничої компетентності. Причини незадовільного стану природничих ресурсів безпосередньо пов’язані з низьким рівнем сформованості природничої компетентності особистості, що є актуальним, починаючи з дитячого віку, зокрема початкової школи, усвідомленням її ролі у формуванні природоохоронної діяльності регіону, країни. Мeта poбoти – дослідження теоретичних, методичних та практичних особливостей розвитку природничої компетентності молодших школярів на основі програми «Я досліджую світ», використовуючи компетентнісний підхід, особистісно орієнтовані технології організації освітнього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Розвиток природничої компетентності молодших школярів на основі програми «Я досліджую світ» | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 97 | uk_UA |