Репозиторий Dspace

Розвиток природничої компетентності молодших школярів на основі програми «Я досліджую світ»

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шельгоріна, Сюзана Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-02-16T09:51:01Z
dc.date.available 2023-02-16T09:51:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Шельгоріна С. І. Розвиток природничої компетентності молодших школярів на основі програми «Я досліджую світ»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Сюзана Ігорівна Шельгоріна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7072
dc.description.abstract Гармонійні стосунки людини і природи є стратегічним орієнтиром формування її природничої культури, природничої компетентності. Причини незадовільного стану природничих ресурсів безпосередньо пов’язані з низьким рівнем сформованості природничої компетентності особистості, що є актуальним, починаючи з дитячого віку, зокрема початкової школи, усвідомленням її ролі у формуванні природоохоронної діяльності регіону, країни. Мeта poбoти – дослідження теоретичних, методичних та практичних особливостей розвитку природничої компетентності молодших школярів на основі програми «Я досліджую світ», використовуючи компетентнісний підхід, особистісно орієнтовані технології організації освітнього процесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Розвиток природничої компетентності молодших школярів на основі програми «Я досліджую світ» uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 97 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись