Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гладиш, Дмитро Григорович | |
dc.date.accessioned | 2023-02-22T07:39:43Z | |
dc.date.available | 2023-02-22T07:39:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гладиш Д. Г. Методика вивчення теми «Тригонометричні функції» в курсі алгебри і початків аналізу 10 класу на рівні стандарту: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Дмитро Григорович Гладиш. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 51 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7096 | |
dc.description.abstract | Зараз вивченню тригонометричних функцій саме як функцій числового аргументу приділяється велика увага у шкільному курсі алгебри і початків аналізу. Є кілька різних підходів до вивчення цієї теми в шкільному курсі, і вчителі, особливо початківці, легко можуть заплутатись у тому, який підхід є найпридатнішим. Мета дослідження полягає в тому, щоб розробити методику вивчення тригонометричних функцій в курсі алгебри і початків аналізу 10 класів на рівні стандарту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика вивчення теми «Тригонометричні функції» в курсі алгебри і початків аналізу 10 класу на рівні стандарту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 51 | uk_UA |