Репозиторий Dspace

Методика вивчення теми «Тригонометричні функції» в курсі алгебри і початків аналізу 10 класу на рівні стандарту

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гладиш, Дмитро Григорович
dc.date.accessioned 2023-02-22T07:39:43Z
dc.date.available 2023-02-22T07:39:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гладиш Д. Г. Методика вивчення теми «Тригонометричні функції» в курсі алгебри і початків аналізу 10 класу на рівні стандарту: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Дмитро Григорович Гладиш. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 51 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7096
dc.description.abstract Зараз вивченню тригонометричних функцій саме як функцій числового аргументу приділяється велика увага у шкільному курсі алгебри і початків аналізу. Є кілька різних підходів до вивчення цієї теми в шкільному курсі, і вчителі, особливо початківці, легко можуть заплутатись у тому, який підхід є найпридатнішим. Мета дослідження полягає в тому, щоб розробити методику вивчення тригонометричних функцій в курсі алгебри і початків аналізу 10 класів на рівні стандарту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика вивчення теми «Тригонометричні функції» в курсі алгебри і початків аналізу 10 класу на рівні стандарту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 51 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись