Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Степанюк, Світлана Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-23T09:25:24Z | |
dc.date.available | 2023-02-23T09:25:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Степанюк С. П. Методика вивчення перпендикулярності прямих і площин в просторі в курсі математики 10 класу на рівні стандарту: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Світлана Павлівна Степанюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 59 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7105 | |
dc.description.abstract | Тема «Перпендикулярність прямих і площин в просторі» в курсі стереометрії має важливе значення для загального розвитку дитини. При вивченні цієї теми узагальнюються та систематизуються знання учнів про прямі та площини, поглиблюються історичні знання з математики, продовжують формуватись навички роботи над теоремами. У зв’язку з переходом шкіл на нові підручники з математики, їхня методика недосконала, тому виникає необхідність у розробці методики вивчення перпендикулярності прямих і площин у просторі, яка б відповідала діючим підручникам. Мета дослідження полягає в тому, щоб розробити методику вивчення теми «Перпендикулярність прямих і площин в просторі» курсу стереометрії, яка б враховувала чотирьохрівневе навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика вивчення перпендикулярності прямих і площин в просторі в курсі математики 10 класу на рівні стандарту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 59 | uk_UA |