Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фроімчук, Максим Андрійович | |
dc.date.accessioned | 2023-02-23T12:33:58Z | |
dc.date.available | 2023-02-23T12:33:58Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Фроімчук М. А. Проєктне навчання як методична основа STEM-освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Максим Андрійович Фроімчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7109 | |
dc.description.abstract | В Україні система STEM-освіти впроваджувалась з 2017 по 2021 роки, тому вона є відносно новою для наших учнів і вчителів. STEM-освіта володіє спектром специфічних форми і прийомів: семінари, хакатони, ярмарки, технодроми, технопарки, тренінги, змагання тощо. На таких заходах учні, студенти та викладачі демонструють свої технічні розробки. А кожна розробка – це реалізована ідея, індивідуальний або груповий проєкт. Мета дослідження – обґрунтування проєктної технології як методичної основи для реалізації STEM-освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Проєктне навчання як методична основа STEM-освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 92 | uk_UA |