Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рудніченко, Інна Антонівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T08:18:58Z | |
dc.date.available | 2023-02-24T08:18:58Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Рудніченко І. А. Організація позакласної роботи учнів з фізики на засадах Нової української школи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Інна Антонівна Рудніченко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7111 | |
dc.description.abstract | Відомо, що реформування освіти в Новій українській школі – це про індивідуальну освітню траєкторію. Однак, якщо ми завантажимо дітей тією кількістю предметів, які є в новому типовому навчальному плані, то загубимо будь-яку індивідуальність та мотивацію. Найкраще розвантаженню навчального плану сприяє об’єднання різних предметів задля цілісного сприйняття світу. Розпочати таку співпрацю навчальних дисциплін найоптимальніше з позакласних факультативів, урізноманітнюючи навчальний процес, розширюючи дитячий кругозір, збагачуючи їх спостереженнями. Мета дослідження – розробити і науково обґрунтувати модельну програму для позакласних занять з фізики в співпраці з англійською мовою та експериментально перевірити умови ефективного впливу її на загальний розвиток учня НУШ, покращення результатів навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Організація позакласної роботи учнів з фізики на засадах Нової української школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 103 | uk_UA |