Репозиторий Dspace

Навчальні проекти як засіб реалізації міжпредметних зв’язків в процесі вивчення фізики в основній школі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Стасюк, Руслан Юрійович
dc.date.accessioned 2023-02-24T09:39:27Z
dc.date.available 2023-02-24T09:39:27Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Стасюк Р. Ю. Навчальні проекти як засіб реалізації міжпредметних зв’язків в процесі вивчення фізики в основній школі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Руслан Юрійович Стасюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7113
dc.description.abstract У даний час використання проектної технології є однією з найбільш актуальних і цікавих тем в освітньому середовищі. В основі методу проектів лежить розвиток дослідницької компетентності учнів, уміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі. Такі педагогічні технології потрібні для того, щоб стимулювати інтерес учнів до вирішення певних проблем, а потім показати практичне застосування отриманих знань. Мета дослідження – дидактично обґрунтувати ефективну методику проектного підходу у навчанні фізиці, що є новою педагогічною технологією навчання і можливою альтернативною традиційній класно-урочній системі, яка безумовно стимулює учнів до творчості та дослідницької діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Навчальні проекти як засіб реалізації міжпредметних зв’язків в процесі вивчення фізики в основній школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 72 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись