Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стасюк, Руслан Юрійович | |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T09:39:27Z | |
dc.date.available | 2023-02-24T09:39:27Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Стасюк Р. Ю. Навчальні проекти як засіб реалізації міжпредметних зв’язків в процесі вивчення фізики в основній школі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Руслан Юрійович Стасюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7113 | |
dc.description.abstract | У даний час використання проектної технології є однією з найбільш актуальних і цікавих тем в освітньому середовищі. В основі методу проектів лежить розвиток дослідницької компетентності учнів, уміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі. Такі педагогічні технології потрібні для того, щоб стимулювати інтерес учнів до вирішення певних проблем, а потім показати практичне застосування отриманих знань. Мета дослідження – дидактично обґрунтувати ефективну методику проектного підходу у навчанні фізиці, що є новою педагогічною технологією навчання і можливою альтернативною традиційній класно-урочній системі, яка безумовно стимулює учнів до творчості та дослідницької діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Навчальні проекти як засіб реалізації міжпредметних зв’язків в процесі вивчення фізики в основній школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 72 | uk_UA |