Abstract:
Основним завданням сучасної вищої освіти є досягнення такої якості, за якої випускник не тільки готовий до здійснення професійної діяльності на високому інтелектуальному та творчому рівні, а й має ряд конкурентних переваг порівняно з іншими здобувачами. Сформована в період навчання в університеті проектна компетентність майбутнього педагога буде сприяти прояву ініціативи та активності для реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу на основі суб’єкт-суб’єктної взаємодії, розвитку професійної діяльності, яка передбачає усвідомлене проектування професійних функцій для досягнення освітніх результатів учнів відповідно до вимог держстандарту. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці та впровадженні проектної методики у систему навчальних та позанавчальних занять.