Abstract:
Сьогодні, як ніколи, гостро постала проблема організації дозвілля дітей та забезпечення їхньої рухової активності, як запоруки фізичного та морального здоров’я. Гра для учнів у реальному середовищі є способом засвоєння нової інформації, моделей поведінки, а також одним із головних засобів формування моральних якостей. Рухливі ігри здружують учнів, об’єднують у спільній, позитивно забарвленій діяльності. Національні рухливі ігри кожного народу своєрідні, неповторні й унікальні. Ці ігри відображають світогляд народу, його морально-етнічні й естетичні принципи, багатовіковий досвід виховання підростаючого покоління. Мета дослідження – обґрунтувати ефективність впливу українських народних рухливих ігор на виховання національно-культурної свідомості дітей груп початкової підготовки.