Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Опольська, Іванна Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T07:59:10Z | |
dc.date.available | 2023-04-25T07:59:10Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Опольська І. С. Формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Іванна Степанівна Опольська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7406 | |
dc.description.abstract | Неабияка роль у розвитку національного шкільництва відводиться закладам початкової мистецької освіти, які покликані забезпечити в умовах освітньої діяльності, як провідної, розвиток учня, здатного творчо мислити, зіставляти та аналізувати факти, аргументовано захищати власну точку зору, тобто формувати ключову компетентність мистецької освіти – уміння вчитися. Зазначене вміння передбачає набуття індивідуального досвіду участі учня в освітньому процесі, оволодіння здатністю до самоаналізу, самоконтролю, самооцінки та самокорекції, що неможливо без сформованої рефлексії. Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) | uk_UA |
dc.title | Формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 96 | uk_UA |