ElarK-PNU

Формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Опольська, Іванна Степанівна
dc.date.accessioned 2023-04-25T07:59:10Z
dc.date.available 2023-04-25T07:59:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Опольська І. С. Формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Іванна Степанівна Опольська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7406
dc.description.abstract Неабияка роль у розвитку національного шкільництва відводиться закладам початкової мистецької освіти, які покликані забезпечити в умовах освітньої діяльності, як провідної, розвиток учня, здатного творчо мислити, зіставляти та аналізувати факти, аргументовано захищати власну точку зору, тобто формувати ключову компетентність мистецької освіти – уміння вчитися. Зазначене вміння передбачає набуття індивідуального досвіду участі учня в освітньому процесі, оволодіння здатністю до самоаналізу, самоконтролю, самооцінки та самокорекції, що неможливо без сформованої рефлексії. Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) uk_UA
dc.title Формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 96 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу