ElarK-PNU

Формування виконавської уваги учнів-акордеоністів закладів початкової мистецької освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Душніцький, Дмитро Іванович
dc.date.accessioned 2023-04-25T10:56:20Z
dc.date.available 2023-04-25T10:56:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Душніцький Д. І. Формування виконавської уваги учнів-акордеоністів закладів початкової мистецької освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Дмитро Іванович Душніцький. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7409
dc.description.abstract Сучасна парадигма мистецької освіти зумовлює підвищений інтерес науковців і педагогів-музикантів до покращення якості навчання в закладах початкової мистецької освіти. Виконавська увага відіграє провідну роль в музичному навчанні, оскільки є важливим засобом регулювання музично-слухової, музично-виконавської та музично-творчої діяльності особистості. Мета дослідження полягає в розробці, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці методики формування виконавської уваги учнів-акордеоністів закладів початкової мистецької освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) uk_UA
dc.title Формування виконавської уваги учнів-акордеоністів закладів початкової мистецької освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 96 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу