Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Совік, Тетяна Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-29T12:56:05Z | |
dc.date.available | 2023-06-29T12:56:05Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7532 | |
dc.description.abstract | Виклики сучасного суспільства (боротьба з Cоvіd-19, війна в Україні), загальна цифровізація та вимоги нової української школи щодо фахових компетентностей сучасних учителів спонукають науковців до пошуку ефективних педагогічних умов оптимізації процесу підготовки учительських кадрів (пошуку нових технологій у формуванні творчої, соціально активної особистості), зокрема майбутніх учителів музичного мистецтва, оскільки саме через мистецтво закладаються основи естетичного виховання. У законах України «Про освіту» [1], «Про загальну середню освіту» [2], Національній доктрині розвитку освіти [3] зазначається, що освіта повинна забезпечувати учням необхідний рівень інтелектуального розвитку, давати елементарні знання з основ наук, формувати в них навчальні й загальнотрудові навички, викликати інтерес до художньої та технічної творчості, залучати до суспільно корисної праці. «Ця школа забезпечує початкове становлення особистості дитини, виявляє і розвиває її здібності, формує бажання і вміння вчитися, створює умови для самовираження дитини в різних видах діяльності» [4, с.25]. Реалізувати ці важливі завдання покликаний вчитель музичного мистецтва, який має професійну компетентність та проявляє творчий підхід до педагогічної діяльності. Тому кардинальною проблемою вищої педагогічної освіти сьогодні є проблема якісної підготовки фахівців для закладів загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |