Аннотации:
Від професійної підготовки здобувача вищої освіти буде залежати успішність формування якостей особистості, що зумовлює необхідність підвищення якості фахової підготовки. Сучасні фахівці повинні бути не просто компетентними і висококваліфікованими, але здатними до ефективної роботи в умовах швидкозмінних і постійно зростаючих вимог сучасної дійсності, готовими до постійного професійного розвитку та соціальної мобільності. Увага до проблеми розвитку компетентностей визначається соціально-економічними перетвореннями у країні, що істотно вплинули на українську освіту й створили реальні передумови для її оновлення. Сучасна модель підготовки фахівця ґрунтується, насамперед, на компетентнісному підході, який передбачає пізнавально-діяльнісну організацію освітнього процесу, при якій здобувачі вищої освіти здобувають не лише міцні знання, але і сталі практичні навички. Важливим стає використання не лише актуальних ресурсів особистості, а й розвиток та реалізація її потенційних ресурсів, що в кінцевому випадку забезпечить успішне набуття професійних компетентностей майбутніх фахівців.